PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | 14 | nr 4 | 155--161
Tytuł artykułu

Rola personelu sprzedażowego w zarządzaniu relacjami z klientem : wyniki badań w małych i średnich przedsiębiorstwach województwa opolskiego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Role of Human Capital in the Customer Relationship Management : the Results of Research in Small and Medium-Sized Enterprises of the Opolskie Voivodship
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiona została rola zasobów personelu sprzedażowego w zarządzaniu relacjami z kapitałem klienckim. Ogólna teza artykułu skupiona jest na omówieniu warunków i instrumentów wykorzystanych przez kadrę zarządzającą w procesie motywacji personelu sprzedażowego. W autorskich badaniach przeprowadzonych wśród małych i średnich przedsiębiorstw w województwie opolskim skoncentrowano się na zarządzaniu kapitałem klienckim, jednakże tematyka badania objęła również zagadnienia związane z funkcjonowaniem personelu sprzedażowego odpowiedzialnego za współpracę z kapitałem klienckim w tych przedsiębiorstwach. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper characterized the salesforce human resources and its role in customer relationship management. The general proposition of this paper, is to discuss the conditions and instruments under which managers can motivate enterprise saleforce HR. A part of the report, based on the results of studies carried out on the client capital management in the small and medium-sized enterprises in Opolskie Voivodship, was dedicated to human capital management responsible for the cooperation with client capital in those enterprises. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
14
Numer
Strony
155--161
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Opolska
Bibliografia
  • Adamska M. (2014): Zarządzanie kapitałem klienckim w małych i średnich przedsiębiorstwach województwa opolskiego - wyniki badań regionalnych. "Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy", nr 12 (2), s. 133-139.
  • Altkorn J., Kramer T. (red.) (1998): Leksykon marketingu. Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  • Cybulski K. (2011): Motywowanie personelu organizacji sprzedażowych w okresie turbulencji rynkowych. "Problemy Zarządzania", nr 9 (4), s. 181-190.
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M. (2009): Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. Koncepcje, narzędzia, zastosowania. Kraków-Warszawa, Oficyna Wolters Kluwer Polska.
  • Kochanowski J. (2003): Podstawy i zarządzanie marketingiem. Zielona Góra, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  • Kozłowski W. (2010): Zarządzanie motywacją pracowników. Warszawa, CeDeWu Wydawnictwa Fachowe.
  • Pazio N.M. (2015): Marketing q lojalności. Warszawa, Difin.
  • Pocztowski A. (2007): Zarządzanie zasobami ludzkimi. Strategie, procesy, metody. Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171454149

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.