PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 1 (64) | 168--173
Tytuł artykułu

The Routledge handbook of critical public relations red. Jacquie L'Etang, David McKie, Nancy Snow, Jordi Xifra

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kilkusetstronicowy przegląd publikacji, artykułów i studiów obejmujący wiele tematów, perspektyw badawczych i alternatywnych spojrzeń na teorię public relations stanowi lekturę obowiązkową dla wszystkich badaczy zajmujących się PR w szerszym ujęciu niż tylko przekazywanie zaleceń warsztatowych i przygotowanie kolejnych roczników studentów dla działów PR korporacji, instytucji publicznych, stowarzyszeń, NGO i agencji PR. Taką tezę łatwo udowodnić nawet po pobieżnym przejrzeniu recenzowanej pracy, a po uważnej lekturze można się jedynie utwierdzić w tym przeświadczeniu.(fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
168--173
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
  • J. L'Etang, Public relations. Concept, practice and critique, Los Angeles 2012, s. 11.
  • R. Ławniczak, Public relations role in a global competition "to sell" alternative political and socio-economic models of market economy, "Public Relations Review" 2007, Vol. 33, s. 377-386.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171454553

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.