PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 38 | nr 111 | 307--311
Tytuł artykułu

Sponsoring sportowy jako narzędzie zarządzania marką i kreowania wizerunku firmy kurierskiej na przykładzie przedsiębiorstwa Fedex

Autorzy
Warianty tytułu
The Sport Sponsoring as Tool the Management the Mark and the Creating on Example of Enterprise the Picture of Courier Company Fedex
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem rozważań niniejszego artykułu jest sponsoring sportowy oraz jego wpływ na wizerunek firmy kurierskiej. W pierwszej części artykułu omówiono na podstawie literatury najistotniejsze pojęcia związane z marką i jej rozpoznawalnością na rynku. W dalszej części pracy przedstawiono wyniki badań ankietowych, które dotyczyły sponsorowania przez firmę kurierską Fedex rozgrywek piłkarskich i wpływu sponsoringu na rozpoznawalność oraz postrzeganie firmy przez klientów.(abstrakt oryginalny)
EN
It is the object of considerations of present article sport sponsoring as well as his influence on picture of kurierskiej firm. It the most essential notions in first part of article were have talked over was on basis of literature connected from mark and her recognizability on market. It pracy in more far part was introduced was results questionnaire investigations, which they concerned sponsoring by courier company Fedex soccer games and influence sponsoring on recognizability and it perception firm by customers.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Bibliografia
  • Misiołowski R., Marketing w sporcie, Promotor Wydanie drugie, Warszawa 2008.
  • Mruk H., Śliwowski R., Kropielnicki K., Matecki P., Przybylska P., Furlepa M., Marketingowe zarządzanie sportem. Sport & Business Foundation, Poznań 2007.
  • Pliszka M., Rynek usług kurierskich w Polsce, Słupskie Prace Geograficzne 5, Słupsk 2008.
  • Sporek T., Sponsoring sportu w warunkach globalizacji, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa 2007.
  • Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
  • Dz.U. z 2003 r. nr 330, poz. 1188.
  • http://www.fedex.com/pl/about/sports-sponsorship/index.html.
  • http://spedycje.pl/wiadomosci/_wiadomosci/37763/fedex_glownym_sponsorem_ uefa_europa_league.html.
  • http://www.archiwumfutbolu.pl/le/lepig/historia-ligi-europy-uefa.php
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171455953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.