PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 6--10
Tytuł artykułu

Po co marketingowi gender?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problematyka gender odnosi się do koncepcji kulturowej a nie biologicznej, wynikającej z naszych cech fizycznych. Na płeć kulturową wpływ mają społeczeństwo i warunki w których wzrastamy. Wprowadzenie płci kulturowej do obiegu niesie ze sobą komplikacje i konieczność bardziej wnikliwego podejścia do problemu. Płeć kulturowa wymusza na nas wnikliwszą obserwację, zmusza do namysłu, jest bardziej wymagająca niż płeć biologiczna, która stanowi niezbędne uzupełnienie płci kulturowej. A dla komunikacji marketingowej płeć społeczna jest kolejnym etapem zaawansowania w personalizacji komunikacji z klientem. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--10
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171458485

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.