PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 11--13
Tytuł artykułu

Co męskie, a co nie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania etnograficzne dokonywane przez autorkę artykułu, znalazły odbicie w niniejszym materiale, który poświęcony jest poznaniu wybranej grupy docelowej - w tym konkretnym przypadku mężczyzn. Wbrew pozorom nie jest to wcale jednorodna i jednolita grupa potencjalnych klientów. Uświadomienie sobie (przy kryzysie męskości) cech i walorów tej grupy wykazującej bierność czy bezradność z jednej a dynamikę i zaradność z drugiej strony, na tle odmiennych cech charakterologicznych pań pozwoli w pełni zastosować je do skuteczniejszego komunikowania marketingowego. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
11--13
Opis fizyczny
Twórcy
  • Izmałkowa Consulting
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171458505

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.