PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 22--24
Tytuł artykułu

Wyprowadzić pomysł na ludzi

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele zespołów kreatywnych w firmie opracowując spoty reklamowe, gdy natrafia na problemy nie wie co dalej uczynić. Wystrzałowe pomysły okazują się nie trafione i lądują na firmowe cmentarze kreatywności. Najlepszym wyjściem w takich wypadkach jest opracowanie prototypów najbardziej wartościowych i rokujących sukces przekazów a następnie przetestowanie je z konkretną grupą docelową. Słowem - nieodzowne jest opuszczenie sal konferencyjnych i biur menedżerów, a więc odważne wyjście z ofertą do klientów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
22--24
Opis fizyczny
Twórcy
  • TEDxLublin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171458721

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.