PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 28--30
Tytuł artykułu

Dynamit w cenach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamiczna strategia cenowa to doskonały sposób na zwiększenie marży. Tym niemniej w ciągu ostatnich lat firmy praktykujące takie działania znalazły się w ogniu krytyki konsumentów. Okazało się, iż rynek nie jest na to jeszcze gotowy. Dynamiczna strategia cenowa stanowi koncepcję opartą na sprzedaży tego samego produktu po rożnych cenach rozmaitym grupom odbiorców. De facto jest to dyskryminacja cenowa, która zaowocowała w USA ustawą zabraniającą takich praktyk jeszcze przed II wojną światową. Jednak koncern Coca-Cola w latach 2012-2013 z powodzeniem testował swój napój w Hiszpanii posługując się automatami, które regulowały cenę w zależności od temperatury zewnętrznej powietrza. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • FernPartners
  • FernPartners
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171458965

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.