PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 35--37
Tytuł artykułu

Klient posegmentowany

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania segmentacyjne wykazały, iż zdecydowana większość konsumentów należy do jednego z dwóch typów postaw: łowców okazji i unikających straty. Reprezentantów tych grup można dość łatwo zidentyfikować. Co więcej ten sam konsument może uzewnętrzniać inne postawy i motywacje w zależności od kategorii produktów. W tej sytuacji oferent musi pamiętać o różnorodności postaw swoich klientów przy zachowaniu świętej zasady marketingu nie tylko ich uwzględniania, ale zrozumienia kontekstów każdej zakupowej decyzji. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
35--37
Opis fizyczny
Twórcy
  • ARC Rynek i Opinia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171459001

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.