PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 47--48
Tytuł artykułu

Impulsy na zakupach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nawet 95% zakupowych decyzji w sklepie zapada w naszej podświadomości. Producent czy też właściciel sklepu, chcąc optymalizować swoją sprzedaż, powinien ten potencjał wykorzystać. A może to zrobić na wiele rozmaitych sposobów. Jednym z nich jest merchandising - określenie do niedawna kojarzone raczej z manipulowaniem klientem. Tymczasem zadaniem merchandisingu jest wysoki poziom czytelności sklepu i półek, a także szybka odpowiedź na potrzeby konsumentów oraz szacunek dla czasu klienta. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
47--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • PMT Marketing System
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171459782

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.