PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 52--53
Tytuł artykułu

Gdy promocja nie zadziała

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ocenę skutków promocji zaczyna się zwykle od diagnozy stanu rzeczy i szukania przyczyn słabych wyników akcji w czynnikach zewnętrznych. Tymczasem dobra promocja konsumencka powinna być maksymalnie efektywna przede wszystkim w momencie zakupu. Tu na wagę złota jest każdy centymetr kwadratowy ekspozycji w sklepie. Sukces osiągniemy wówczas, gdy dostarczymy wartości każdej z zainteresowanych stron - marce poprzez wzrost sprzedaży, retailerowi poprzez budowanie kategorii oraz konsumentowi odpowiadając na jego potrzeby i znosząc bariery. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
52--53
Opis fizyczny
Twórcy
  • 4Frame Shopper marketing&Communication
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171459896

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.