Warianty tytułu
Mobility in E-Marketing Development : the Opinion of Warsaw University Students
Języki publikacji
Abstrakty
Zasadniczym celem niniejszego artykułu jest specyfikacja zastosowania mechanizmów marketingowych w przestrzeni internetowej. Aby zrealizować powyższy cel przeprowadzono badania ograniczone do wybranej grupy użytkowników indywidualnych - studentów Uniwersytetu Warszawskiego. W pracy przedstawiono charakterystykę wykorzystania przez nich narzędzi marketingowych oraz ich opinie na temat przydatności tych narzędzi w szeroko pojętym e-commerce. Przeprowadzono dyskusję otrzymanych wyników oraz wyciągnięto z nich wnioski. (abstrakt oryginalny)
The main purpose of this article is to specify the use of marketing mechanisms on web pages. To achieve this objective the study was limited to a selected group of users - students of the University of Warsaw. The paper presents the characteristics of the marketing tools use and opinions on their usefulness in e-commerce. Furthermore the article contains the results obtained in the survey and the conclusions resulting from the research. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
- [1] Chmielarz W. (2015a), Porównanie wykorzystania sklepów internetowych z aplikacjami mobilnymi w Polsce z punktu widzenia klienta indywidualnego, [w:] R. Knosala (red.), Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji w: tom II, część IX Inżynieria jakości produkcji i usług, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole, s. 234-245.
- [2] Chmielarz W (2015b), Study of Smartphones Usage from the Customer's Point of View, "Procedia Computer Science", Vol. 65, pp. 1085-1094.
- [3] Chmielarz W. (2007), Marketing w sieci. Systemy elektronicznego biznesu, Difin, Warszawa, s. 139-168.
- [4] Frąckiewicz E. (2015), Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, T. 2., Nr 39, s. 407-419.
- [5] Gao Т., Sultan F., Rohm A.J. (2010), Factors Influencing Chinese Youth Consumers' Acceptance of Mobile Marketing, "Journal of Consumer Marketing", Vol. 27, No. 7, pp. 574-583.
- [6] Hatalska N. (2016), http://hatalska.com/slangoskop/marketing-mobilny/, data dostępu: 30.03.2016 r.
- [7] LAB (2016), http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport- -iabpwc-adex-2015-ql, data dostępu: 11.4.2016 r.
- [8] Internetstandard (2015), http://www.internetstandard.pl/ news/401894/Reklama.online.dominuje.rynek.html/Reklama online dominuje rynek), data dostępu: 10.4.2016 r.
- [9] Meng X. (2009), Developing Model of E-commerce E-marketing, Proceedings of the 2009 International Symposium on Information Processing (ISIP'09), Huangshan, P. R. China, August 21-23, pp. 225-228.
- [10] Mobtech (2016), http://mobtech.interia.pl/systemy-operacyjne/news-mobilne-aplikacje-w-ue-63-mld-euro-i- -5-mln-stanowisk-do-2018,nId,1110452
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171460504