PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 2 | 28--30
Tytuł artykułu

Kultura spływa z góry

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W określeniu "budowanie kultury marki" najważniejsze jest słowo "budowanie". Jest to ważny proces, bo stanowi szansę dla marek bez tradycji, nowych, które nie mogą pochwalić się dorobkiem w długim okresie czasu i na tradycję się powoływać. Należy jednak pamiętać, aby budować kulturę marki od góry po to, by przeniknęła całą sobą rynek, nigdy zaś odwrotnie. Przykładem świetnej promocji i kampanii reklamowej jest najbardziej lubelskie piwo na świecie - Perła, czy też marki Łomża, z wylansowanym przez rynek reklamy znakomitym określeniem "Łomżing" - z nutką humoru, dobrze odbieranego przez konsumentów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
  • NovaPR
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171462400

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.