Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The role of corporate communications in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł stanowi podsumowanie badania "Rola komunikacji korporacyjnej" przeprowadzonego przez agencję Public Dialog przy współpracy z autorem artykułu w 2016 roku. Oprócz charakterystyki komunikacji korporacyjnej, jej celów i roli, jaką pełni w przedsiębiorstwach, pokazano stojące przed nią wyzwania i trendy. Skoncentrowano się również na znaczeniu interesariuszy oraz kluczowych obszarów wspierających komunikację. Opisano narzędzia komunikacji najistotniejsze z punktu widzenia komunikacji korporacyjnej, pomiary jej efektywności oraz kanały komunikacyjne, które mają i będą miały największe znaczenie w przyszłości. (abstrakt oryginalny)
The article presents a summary of research "The role of corporate communications" conducted by Public Dialog agency in cooperation with the author of following article in 2016. In addition to the characteristics of corporate communications, its objectives and the role it plays in a company it shows current challenges and trends. The paper also deals with the importance of stakeholders and the key areas of communications. The author describes the most important communication tools in corporate communications, as well as tools for measuring its effectiveness. Finnaly, it refers to communication channels which will have an impact in the future. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
- Cornelissen J., Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce, Warszawa 2010.
- Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171463794