Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Na rynku wciąż brakuje regulacji dotyczących tego, czym jest prawdziwa proekologiczna postawa firmy, a czym nieuczciwe wykorzystywanie ekologii w działaniach marketingowych. Chociaż opowiadanie się za ekologią jest wielce pożądane i modne, nasza proekologiczna postawa często uwarunkowana jest czynnikiem finansowym. Nie ulega też wątpliwości, iż zielone strategie stały się łakomym kąskiem dla firm, które chętnie idą na skróty. Rynek bowiem zalewany jest przez marki i produkty, które tylko z pozoru przyjazne są środowisku. A marketingowe kłamstwa z kolei napędzają negatywne emocje powodując utratę tak mozolnie budowanej reputacji marki. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- ENGRAM
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171465187