PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 1 (42) | 267--282
Tytuł artykułu

Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług

Warianty tytułu
The Selected Categories Defining Interpretative Context of Services Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie sześciu wybranych kategorii marketingu usług i omówienie ich znaczenia dla istoty marketingu usług. Kontekst relacyjny marketingu usług jest podstawą interpretacji relacji usługowej, oceny roli stron w tym procesie i charakteru uzyskanego efektu.(abstrakt autora)
EN
This article presents six chosen categories of services marketing and discuss their significance for the essence of services marketing. The relational context of services marketing is the basis for the interpretation of the relationship service, assessing the role of the sides in this process and the nature of the obtained effect.(author's abstract)
Rocznik
Numer
Strony
267--282
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Archer, M. (2013), Człowieczeństwo. Problem sprawstwa. Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.
  • Bocheński, J.M. (1986). Ku filozoficznemu myśleniu. Warszawa: Instytut Wydawniczy PAX.
  • Csikszentmihalyi, M. (2005). Przepływ. Psychologia optymalnego doświadczenia. Taszów: Moderator.
  • Czapiński, J. (2004). Psychologiczne teorie szczęścia. W: J. Czapiński (red.). Psychologia pozytywna. Nauka o szczęściu, zdrowiu, sile i cnotach człowieka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Elias, N. (2011). O procesie cywilizacji. Warszawa: WAB.
  • Elzenberg, H. (1991). Pisma z filozofii kultury. Kraków: Znak.
  • Jaspers, K. (1990). Filozofia egzystencji. Warszawa: PIW.
  • Jaspers, K. (1999). Wiara filozoficzna wobec objawienia. Kraków.
  • Jonas, H. (1996). Zasada odpowiedzialności, Etyka dla cywilizacji technologicznej. Kraków: Wydawnictwo Platan.
  • Kant, I. (1957). Krytyka czystego rozumu. T. 2. Warszawa.
  • Michalski, K. (1978). Heidegger i filozofia współczesna. Warszawa: PIW.
  • Ricoeur, P. (2013). Krytyka i przekonanie. Warszawa: KR.
  • Rogozinski, K. (2000). Usługi rynkowe. Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
  • Rogoziński, K (2000). Nowy marketing usług. Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
  • Stróżewski, W. (1992). W kręgu wartości. Kraków: Znak.
  • Tischner, J. (1974). Filozofia wypróbowanej nadziei. Znak, 237.
  • Weil, S. (1965). Świadomość nadprzyrodzona. Warszawa: Instytut Wydawniczy PAX.
  • Weil, S. (b.d.). Pisma londyńskie i ostatnie teksty. Poznań.
  • Wojtyła, K. (1969). Osoba i czyn, Lublin
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171465697

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.