PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 4 | 19--21
Tytuł artykułu

ROPO w e-mailingach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umiejętnie prowadzone kampanie e-mailingowe mogą być kopalnią wiedzy dla klientów i stanowić ważny impuls do podjęcia decyzji zakupowej tak w sklepie online, jak i offline. Efekt ROPO to mechanizm, w którym konsumenci poszukują informacji o pożądanym produkcie w internecie, a dokonują zakupu w normalnym trybie, czyli offline. Zazwyczaj są to informacje o dostępnych modelach, funkcjonalności czy specyfikacji technicznej. Następnie dany produkt jest bardzo często sprawdzany przez klienta namacalnie i kupowany w tradycyjny sposób.(fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171466979

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.