Warianty tytułu
Productive Activity and Marketing in Family Bakery in Chojnów (Lower Silesia)
Języki publikacji
Abstrakty
Wspólny rynek europejski daje wiele różnych możliwości rodzimym producentom. Umiejętność skorzystania z nich staje się bardzo często wyzwaniem dla wielu właścicieli, którzy jeszcze do niedawna może nieco mniej uwagi zwracali na rolę i znaczenie narzędzi marketingu-mix w nasilającej się walce konkurencyjnej na badanym rynku. (fragment tekstu)
The aim of the paper is an attempt of estimation productive activity in bakery, which is a part of family enterprise in Chojnów. The paper is treating of a matter of volume and assortment structure and marketing mix instruments used by bakery in competition on the market. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
131--144
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Krawcówna-Gocłowska M., Bochenek z logo - rynek pieczywa markowego, "BOSS. Rolnictwo" 1999 nr 46., s. I-IV.
- Papuga J., Polscy piekarze walczą o miejsce na rynku, "BOSS. Rolnictwo" 1999 nr 26., s. I-IV.
- Przybyłowski K. i in., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998, s. 39.
- Szot E., Brakuje lokomotyw w przemyśle spożywczym, "BOSS. Rolnictwo" 2002 nr 14, s. 9.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171467261