PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 5 (46) | 57--65
Tytuł artykułu

Logistics Customer Service on the Example of Courier Companies

Warianty tytułu
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firm kurierskich
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Logistyczna obsługa klienta (LOK) jest w obecnych czasach jednym z podstawowych narzędzi walki konkurencyjnej między firmami. Prowadzenie jej zgodnie z preferencjami klientów może skutkować grupą lojalnych i usatysfakcjonowanych klientów. Usługi firm kurierskich są dziś wszechobecne dla indywidualnego klienta, jednakże z różną dostępnością. Na podstawie stron internetowych trzech firm kurierskich dokonano porównania oferty usług dla indywidualnego klienta w odniesieniu do podstawowych elementów LOK-a. Ostatecznie stworzona została grupa elementów, które są niezbędne w procesie zamawiania usługi kurierskiej poprzez klienta indywidualnego.(abstrakt autora)
EN
Logistics customer service is nowadays one of the basic tools of competition among companies. Keeping it in accordance with the preferences of customers may result in a group of loyal and satisfied customers. Services of courier companies are nowadays ubiquitous to the individual customer, however, with different availability. Based on the websites of the three courier companies, the author made a comparison of service offerings for individual customers based on the basic elements of logistics support. Finally, a group of elements that are necessary in the process of ordering courier service by an individual customer was created.(author's abstract)
Rocznik
Numer
Strony
57--65
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Cichosz, M. (2010). Lojalność klienta a logistyka firm usługowych. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
  • Kisperska-Moroń, D., Krzyżaniak, S. (eds.). (2009). Logistyka. Poznań: Instytut Logistyki i Magazynowania.
  • LaLonde, B.J., Zinszer, P.H. (1976). Customer service: meaning and measurement. Chicago: National Council of Physical Distribution Management.
  • Ławicki, J.S. (2005). Marketing sukcesu - partnering. Warszawa: Wydawnictwo Difin.
  • Matwiejczuk, R. (2006). Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck.
  • DHL (2.03.2016). Retrieved from: www.dhl.com.pl.
  • UPS (2.03.2016). Retrieved from: www.ups.com.
  • DPD (2.03.2016). Retrieved from: www.dpd.com.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171467361

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.