PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 4 | 37--39
Tytuł artykułu

Personalizacja otwiera portfele

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Masowa personalizacja czy indywidualizacja nie jest jedynie domeną produktów. Okazuje się, iż świetnie też sprawdza się w usługach. Nie dotyczy to wszakże sektora technicznego - do urządzeń eksploatowanych w domu potrzebne są części zamienne ściśle pasujące. Ale już przy zakupie książek, kalendarzy, tapet, obrazów, personalizacja dobrze się sprawdza. To samo dotyczy mody i tekstyliów, jak również odżywiania. Jeżeli firmy chcą budować personalizację na większą skalę, nie mogą sobie pozwolić na lekceważenie czynnika społecznego. Dzisiejsze pokolenie 3F jest przyzwyczajone do robienia mnóstwa czynności jednocześnie. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
37--39
Opis fizyczny
Twórcy
  • Midea
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171467617

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.