PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 2 (10) | 69--77
Tytuł artykułu

Diagnoza rozwoju kompetencji marketingowych w małych przedsiębiorstwach - wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
Diagnosis for the Development of Competence Marketing Small Businesses - Survey Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poniższy artykuł przedstawia wyniki badań nad rozwojem kompetencji marketingowych przedsiębiorstw w latach 2000-2004 - przed wstąpieniem do Unii Europejskiej i po wstąpieniu do Unii Europejskiej do roku 2007. Przyjęto, że rozwój kompetencji marketingowych jest niezbędnym elementem budowania potencjału przedsiębiorstwa, chcącego osiągnąć relatywnie trwałą przewagę konkurencyjną dzięki wykorzystaniu wiedzy tkwiącej zarówno w otoczeniu przedsiębiorstwa, jak i jego wnętrzu. Identyfikacja poziomu rozwoju kompetencji marketingowych w małych przedsiębiorstwach jest treścią poniższego opracowania. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the results of the research on the development of marketing skills in enterprises during the period between 2000 and 2004 - i.e. before Poland joined European Union and after it became an EU member state and until 2007. It was assumed that the development of marketing skills constitutes a crucial element indispensable for the development of the potential of an enterprise aimed at the achievement of a relatively sustainable competitive advantage using know-how available inside and outside the enterprise. Identification of the level of development in small business marketing competence is described below. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
69--77
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
  • De Wit B., Meyer R.: Synteza strategii. Tworzenie przewagi konkurencyjnej oraz tworzenie paradoksów. PWE, Warszawa 2007.
  • Gulski B.: Luka kompetencyjna przedsiębiorstwa w zarządzaniu konkurencyjnością, [w:] Borowiecki R., Jaki A. (red.): Procesy restrukturyzacji a konkurencyjność w warunkach globalizacji. AE w Krakowie, Kraków 2006.
  • Johann M.: Strategie marketingowe stosowane w praktyce polskich przedsiębiorstw. Przegląd Organizacji, 4/2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171469821

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.