PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 5 | 53--55
Tytuł artykułu

Wystrzel nagłówkiem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jedno z najsłynniejszych stwierdzeń legendy świata reklamy, Davida Ogilvy'ego brzmi: pięć razy więcej osób czyta sam nagłówek niż treść przezeń zapowiadaną. W związku z tym, kontynuował mistrz - aż 80% czasu poświęconego tworzeniu reklam powinniśmy przeznaczyć na pracę nad przyciągającymi uwagę nagłówkami. Czy to jest dziś wciąż aktualne? Okazuje się, że w dużej mierze tak. Bowiem poza nową technologią reklamowych przekazów, w dziedzinie jej postrzegania zmysłowego niewiele się zmieniło. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • MSU Publishing
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171471892

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.