PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | nr 2 (69) | 184--188
Tytuł artykułu

Scott A. Kuehn, Andrew Lingwall The basics of media writing. A strategic approach

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
K siążki warsztatowe o pisaniu dla kandydatów na dziennikarzy, pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, promocji i mediów społecznościowych, fi rm i komórek public relations mają dość krótką historię, podobnie jak te dyscypliny komunikowania. Na ogół dotyczą jednej dziedziny (dziennikarstwa, reklamy, marketingu czy public relations), a próby łączenia zagadnień użytecznych dla kilku różnych specjalności pojawiają się rzadko i od niedawna. Prowadzący zajęcia z pisania tekstów na studiach dziennikarskich, reklamowych, promocyjnych i public relations (często wieloletni praktycy tych dyscyplin) często odwołują się - poza własnym doświadczeniem i kompetencjami - do sprawdzonych i wciąż aktualizowanych podręczników, jak How to communicate effectively in business Kennetha Romana i Joela Rafaelsona (polecanego przez Davida Ogilvy w znanym okólniku do pracowników jego agencji z 1982 r.), On writing well Williama Zinssera, czy do - opublikowanej także w Polsce - pracyautora bestsellerów Stephena Kinga Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika. W naszych warunkach podobną rolę spełnia mała książeczka Ewy Wilcz-Grzędzińskiej i Tomasza Wróblewskiego Pisać skutecznie. Strategie dla każdego autora, z cennymi radami dla wszystkich związanych z mediami, nie tylko dla dziennikarzy(fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
184--188
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171474166

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.