PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 8 | 50--52
Tytuł artykułu

Jak być firmą na czasie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Najmłodsze grupy docelowe wyrosłe w wirtualnej rzeczywistości do niedawna uważane były za mało istotne z perspektywy marketerów i siły nabywczej. Ale obecnie stanowią już one niemal połowę naszego społeczeństwa i kształtują najważniejsze trendy komunikacji i organizacji biznesu. Realia funkcjonowania zarówno millenialsów, jak i innych generacji, także starszych pokoleń w mediach społecznościowych, z drugiej strony zaś siła oddziaływania mediów (ich rzeczywisty wpływ na interakcje i zasięg), wskazują na konieczność zmian w prowadzeniu działalności oraz profilu tak wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. A to oznacza coś więcej niż tylko marketing i komunikację. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
50--52
Opis fizyczny
Twórcy
  • Fenomem
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171483276

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.