PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 8 | 73--75
Tytuł artykułu

Marka w kinie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama w kinie jest niemal tak stara jak samo kino, ale z punktu widzenia możliwości budowania interakcji przełomem było pojawienie się internetu. Internet bowiem koegzystuje z kinem perfekcyjnie, a interakcja ta działa w obie strony. Planując kampanię kinową trzeba mieć świadomość, że współcześnie klienci oczekują budowania właśnie takich ciekawych połączeń między mediami, których efektem jest synergia. Holistyczne podejście do działań marketingowych w kinie wciąż się rozwija i wchodzi na nowe obszary. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
73--75
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171485279

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.