PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 10 | 46--48
Tytuł artykułu

Emocje nie są złym doradcą

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Emocje w marketingu to temat, który niewątpliwie ekscytuje. Psychomanipulacja, podprogowa reklama czy szarlatani sterujący emocjami i wywierający wpływ na konsumencką społeczność i jej prozakupowe zachowania, wreszcie wpływanie na nastroje i poglądy - to tylko niektóre z form oddziaływania. Do marketerów dołączają też tworzący użyteczne interfejsy, modelujący rozwiązania metodą design thinking, czy projektanci i twórcy aplikacji, którzy zwracają uwagę na związek emocji z nawykami i motywacją. Pomimo wszystko warto w tych zamierzeniach postawić sobie granice etyczne, gdyż niewłaściwe igranie z nimi może szybko przynieść odwrotny skutek. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171493076

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.