PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 11 | 27--29
Tytuł artykułu

Być jak meaningful brand

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Znaczenie marek w życiu konsumenta różni się w zależności od regionu świata, a co za tym idzie od rozwoju tamtejszych rynków. Jeżeli spojrzymy na bliższe nam dane, czyli te dotyczące Europy Wschodniej, aż 91% marek nie zbudowało żadnej relacji z konsumentami. Jeśli przeliczymy ten wynik przez miliony wydane na reklamę, zaczyna to rodzić poważne obawy oraz konsekwencje finansowe. Natomiast te 9% marek, które przywiązały do siebie klientów, a ci ostatni żałowaliby ewentualnego zniknięcia ich z rynku w badaniach określone zostały mianem meaningful brands. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
27--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Havas Media Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494232

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.