PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | nr 11 (CD) | 382--392
Tytuł artykułu

Kwestia relacji wewnątrzorganizacyjnych w standardzie raportowania GRI G4

Warianty tytułu
The Issue of Intra-organizational Relationships in the GRI G4 Reporting Standard
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Za cel pracy przyjęto rozpoznanie i ocenę, w jakim zakresie aktualne wytyczne światowego standardu raportowania GRI G4 dostarczają wskazówek do pozytywnego kształtowania relacji intraorganizacyjnych. Omówiono kwestię kształtowania relacji wewnątrz organizacji z perspektywy społecznej odpowiedzialności biznesu oraz poddano analizie standard G4, wyodrębniając wskaźniki profilowe i szczegółowe związane z tą kwestią. Zaproponowano zagadnienia poszerzające istniejący zestaw wskaźników. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of the study is to identify and assess to what extent the GRI G4 reporting standard provides guidelines for shaping positive intra-organizational relationships. Author discusses the issue of forming relationships within the organization from the perspective of corporate social responsibility. The G4 standard is analyzed by extracting general and specific standard disclosures related to the issue of shaping intra-organizational relationships. Additional indicators in the area of "Labor/Management Relations" are proposed. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
382--392
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Adamczyk, J. (2009). Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw. Warszawa: PWE.
  • Adamik, A. (2013). Dojrzewanie do partnerstwa - niedoceniana zmiana w zachowaniach organizacyjnych. Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica, 283, 13-24.
  • Cierniak-Emerych, A., Zięba, K. (2016). Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa zorientowanego na odpowiedzialność społeczną. Studium przypadku. Marketing i Rynek, 3, 81-91.
  • Fundacja CentrumSCR.PL (2015). Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach. Teoria i praktyka. Warszawa: Fundacja CentrumSCR.PL.
  • Gableta, M. (red.). (2012). Interesy pracowników oraz warunki ich respektowania w przedsiębiorstwach. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
  • GRI (2016a). G4, Wytyczne dotyczące raportowania. Zasady raportowania i wskaźniki. http://pihrb.org/wp-content/uploads/2016/06/Polish-G4-Part-One-FINAL.pdf (5.07.2017).
  • GRI (2016b). G4, Wytyczne dotyczące raportowania. Podręcznik stosowania wytycznych. https://www.pibr.org.pl/static/items/publishing/GRI_G4_podrecznik-stosowania-wytycznych.pdf (5.07.2017).
  • Jeffery, N. (2009). Stakeholder Engagement: A Road Map to Meaningful Engagement. Cranfield: Doughty Centre, Cranfield School of Management.
  • Kempny, D. (2001). Logistyczna obsługa klienta. Warszawa: PWE.
  • Lenart-Gansiniec, R. (2016). Rozwój organizacji uczącej się a zarządzanie relacjami. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 283, 29-43.
  • Młokosiewicz, M. (2016). Zarządzanie relacjami - sylwetka menedżera. W: M. Młokosiewicz (red.), Kapitał ludzki - rozwój ku wartościom. Seria "Gospodarowanie kapitałem ludzkim" (10, 127-144). Szczecin: volumina.pl Daniel Krzanowski.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494372

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.