PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | nr 11 (CD) | 428--439
Tytuł artykułu

Społeczne aspekty zarządzania wiedzą w systemie łańcucha wartości

Warianty tytułu
Social Aspects of Knowledge Management in the Value Chain System
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł analizuje rolę CSR-u i promowanych przezeń wartości na zjawisko migracji wiedzy w systemie łańcucha wartości. Praca przedstawia też wyniki badań empirycznych dotyczących oceny wpływu praktyk CSR-owych na poziom konkurencyjności przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
EN
The article examines the role of CSR and the values it promotes on the phenomenon of knowledge migration in the value chain system. The paper also presents the results of empirical research on the evaluation of impact of CSR practices on the level of enterprise competitiveness. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
428--439
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Lubelska
Bibliografia
  • Brodowska-Szewczuk, J. (2009). Konkurencyjność przedsiębiorstw i źródła przewagi konkurencyjnej. Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej, Seria: Administracja i Zarządzanie, 7(80), 88-100.
  • Grove, A. (1996). Only The Paranoid Survive. New York: Currency And Doubleday.
  • Holsapple, C.W., Joshi, K.D., (2003). A Knowledge Management Ontology, In: C.W. Holsapple (ed.), Handbook On Knowledge Management (Vol. 1, 89-124). Berlin, Heidelberg: Springer.
  • Kayworth, T., Leidner, D. (2003). Organizational Culture As Knowledge Resource In: C.W. Holsapple (ed.), Handbook On Knowledge Management (1, 235-252). Berlin, Heidelberg: Springer.
  • Kazojć, K. (2014). Koncepcja społecznej odpowiedzialności i jej obszary w organizacjach. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 38(1), 57-69.
  • Krupski, R. (red.) (1998). Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Wrocław: Wydawnictwo AE.
  • O'Dell, C., Hubert, C. (2011). The New Edge In Knowledge Management. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons Ltd.
  • Plaskoff, J. (2011). Intersubjectivity and Community-Building; Learning to Learn Organizationally. W: M. Easterby-Smith, M.A. Lyles (eds.), Organizational Learning & Knowledge Management (199-223). Chichester: John Wiley & Sons Ltd.
  • Preuss, L., Córdoba-Pachon J.-R. (2009). A knowledge management perspective of corporate social responsibility. Corporate Governance: The international journal of business in society, 9(4), 517-527.
  • Slywotzky, A.J., Morrison, D.J. i Andelman, B. (2000). Strefa zysku. Warszawa: PWE.
  • Sveiby, K.E., (1997). The New Organizational Wealth: Managing & Measuring Knowledge-Based Asset. San Francisco: Berrett-Koehler Publishers.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494444

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.