PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 11 | 62--64
Tytuł artykułu

Cegiełka od laika

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W przeciwieństwie do metod standardowo wykorzystywanych przy pracach nad strategią promocyjną, w wyniku których społeczność dowiaduje się, że odbył się jakiś przetarg, post factum zaś przyjęta strategia konfrontowana jest z efektami decyzji urzędników, warto sprawdzić, czy wybrana procedura posiada cechy społecznego dialogu. Można rozważyć w tym wypadku także dodatkowe mechanizmy partycypacyjne. W tym celu z powodzeniem opłaca się wykorzystać kanały społecznościowych mediów, zachęcając do dyskusji czy ocen wyników poszczególnych etapów prac. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
62--64
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171494654

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.