PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 12 | 19--21
Tytuł artykułu

Pierwiastek niedoskonałości

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niemal od zawsze marki stawiały na autentyczność w komunikacji z klientem. Problem jednak w tym, że nierzadko mają one kłopot ze zrozumieniem owego pojęcia. Stawiają bowiem na wymuszoną perfekcyjność, upatrując w niej swojej wiarygodności, gwarantując jednocześnie doskonałość oferowanych produktów. Tymczasem tak w życiu, jak i w biznesie nie chodzi o to, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Marka to nie synonim robota czy algorytmu. Ma prawo zawierać w sobie także pierwiastek niedoskonałości. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mind Progress/Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171495704

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.