PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 12 | 50--51
Tytuł artykułu

Zwyczajność niewyprasowana

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
70% młodych Polaków z większych miast deklaruje, iż w życiu poszukuje równowagi, 61% zaś chciałoby żyć w świecie prostszych wartości. Ponad połowa natomiast ma dość afiszowania się markami i rezygnuje z nich, demonstrując to często z nonszalancją. Nazwa "pokolenie 3N" ma swoje źródło w trzech wartościach: normalności, niezmienności i właśnie nonszalancji. Takie nastawienie zmusza też marki do innego podejścia do tej grupy konsumentów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
50--51
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171496406

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.