PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | T. 6, Nr 1 | 523--543
Tytuł artykułu

Agencje wywiadu gospodarczego - analiza z perspektywy klienta

Warianty tytułu
Economic intelligence agencies. Study from the customer's perspective
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Agencje wywiadu gospodarczego. Czym się w rzeczywistości zajmują? Co same rozumieją przez wywiad gospodarczy? Czym jest wywiad? I czym nie jest według badanych? Kto jest klientem? A kto poszukiwanym? I czego się poszukuje? Na początku nie stawiam hipotez, bowiem badanie ma na celu zanurzenie się i zrozumienie mechanizmów działania danej społeczności na zasadzie "czystej karty", a nie weryfikacji założeń badacza. (abstrakt oryginalny)
EN
Business intelligence agencies. What are they in fact? How do they understand economic intelligence? What is business intelligence? And what is it not according to the research? Who is the customer? And who is the object? And what are they looking for?(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
523--543
Opis fizyczny
Twórcy
  • Koźminski University in Warsaw, Poland
Bibliografia
  • M. Ciecierski, Wywiad biznesowy w korporacjach transnarodowych, Toruń 2009.
  • D. Silverman, Prowadzenie badań jakościowych, Warszawa 2008.
  • E. Babbie, Podstawy badań społecznych, Warszawa 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171496650

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.