PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 12 | 74--75
Tytuł artykułu

Korzyści prospołecznej marki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
42% Polaków uważa, że firmy istnieją nie tylko po to, aby zarabiać, ale winny one podejmować też jakieś działania na rzecz środowiska czy społeczności. W takim wypadku wszyscy wygrywają: klient, bo jest zadowolony, organizacja non profit, gdyż otrzymuje wsparcie finansowe i sama firma, gdyż często przekłada się to na zwiększenie sprzedaży i pozytywny jej wizerunek. Jak widać marketing społecznie zaangażowany jest niezwykle przydatny i wskazany. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
74--75
Opis fizyczny
Twórcy
  • VML Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171497503

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.