PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 1 | 40--42
Tytuł artykułu

Nielojalne porównywarki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na jednym biegunie mamy firmy, które zachęcają do lojalnościowych programów, gdyż tym zajmują się zawodowo. Na drugim sklepy, które częstokroć wypróbowawszy u siebie konkretny program lojalnościowy, rezygnują z niego zawiedzione. W tym sporze autor artykułu stanął w obronie tych ostatnich przytaczając na to szereg argumentów. Jedną z przyczyn, które lojalność niszczą, są tzw. cenowe porównywarki. Natomiast do programów lojalnościowych, które odniosły sukces niewątpliwie należą te posiadające element gier bądź konkursów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
40--42
Opis fizyczny
Twórcy
  • Grupa Adweb
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171498884

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.