PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 2 | 48--52
Tytuł artykułu

Umysł żółwia czy zająca : w jaki sposób menedżer powinien wspierać innowacyjność pracowników?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Innowacja, innowacyjny, innowacyjność - modne i odmieniane przez wszystkie przypadki słowo na stałe weszło do planów większości firm. Niemal każda chce wprowadzać innowacje, ale tylko nielicznym się to udaje. Co sprawia, że w niektórych firmach innowacyjność po prostu się nie przyjmuje? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
48--52
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Trenerów MATRIK
  • Q-Aldo Communication
Bibliografia
  • M. Brzeziński, Organizacja kreatywna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009.
  • F. Trompenaars, Kultura innowacji, Wolters Kluwer, Warszawa 2010.
  • F. Laloux, Pracować inaczej, Studio Emka, Warszawa 2015.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171498976

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.