PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 1 | 85--89
Tytuł artykułu

GetResponse/Hairstore.pl. Jak się robi optymalizację e-mailingów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz ze wzrostem aktywności konkurencji skuteczność dotychczasowo prowadzonych działań promocyjnych może okazać się niewystarczająca do utrzymania wzrostu firmy. Aby odzyskać przychylność klientów, a wraz z nią zwiększyć liczbę generowanych transakcji, warto przeprowadzić dokładny audyt realizowanych kampanii e-mail marketingowych, który posłuży wyłonieniu najbardziej optymalnych strategii. Tak właśnie uczynił zespół firm branży kosmetyczno - fryzjerskiej Hairstore.pl i GetResponse, który dodatkowo poprawiając automatyzację komunikacji z klientami, osiągnął niezłe wyniki sprzedażowe w tym sektorze usług. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
85--89
Opis fizyczny
Twórcy
  • GetResponse
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171499832

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.