PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 2 | 19--21
Tytuł artykułu

Sloganowe siódemki, czyli topy i wtopy miesiąca

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kampanią i sloganem, które absolutnie odstają od innych, jest np. hasło Żywca: "Chce się Ż". Trzeba je ocenić wysoko, bo jak zawsze hasła tej marki odnoszą się zarówno do produktu, jak i do życia konsumentów. Doskonale znane, dwuznacznie kojarzone powiedzenie, używane w chwilach prawdziwej afirmacji życia to mistrzowski zabieg reklamowy. Niestety, mnóstwo reklam telewizyjnych jest zupełnie nietrafionych i wymagają poprawy oraz włożenia w spot więcej finezji, tak jak to z branży browarniczej. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171500156

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.