PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 2 | 28--30
Tytuł artykułu

Uwaga na punkty styku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na doświadczenie klienta składają się wrażenia z wszystkich punktów styku z marką, produktem lub usługą. Takich punktów może być bardzo dużo już na drodze zakupu i po nim. Marketerzy to także klienci, stąd powinni brać pod uwagę kluczowe elementy doświadczeń konsumenta, takie jak komunikacja marki z potencjalnym nabywcą, czy otoczenie w którym produkt jest oferowany. Oczywiście i sam produkt musi być wysokiej jakości, funkcjonalny a jego cena optymalna. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
  • TEDxLublin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171500336

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.