PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 4 | 67--70
Tytuł artykułu

Kobiecy insight w natarciu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Raporty analizujące postawy millenialsów pokazują, że większość młodych konsumentów nie tylko wybiera marki, które reprezentują bliskie im wartości, ale także oczekuje od nich zaangażowania w kwestie społeczne. Odpowiedzią na to jest prokobiecy trend w komunikacji marketingowej, który dowartościowuje panie i walczy z negatywnymi stereotypami w tej dziedzinie. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
67--70
Opis fizyczny
Twórcy
  • Cheil Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171505199

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.