PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 4 | 90--91
Tytuł artykułu

Marketingowa ars amandi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Odkrycie w jakimś produkcie osobistego dobra, po które warto sięgnąć sprzęgnięte jest z wyjątkową emocją, będącą powiązaniem nadziei, emocji i radości. Tę specyficzną, jedyną w swoim rodzaju emocję, która wyzwala w nas decyzje o zakupie można nazwać purchase excitement - zakupową ekscytacją. Każdy konsument doskonale ją zna, a marketing pragnie znaleźć do niej właściwy klucz. Ten klucz to swoisty święty Graal marketingu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
90--91
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506117

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.