PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 5 | 12--13
Tytuł artykułu

Nie pytaj klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pracujmy z klientami, obserwujmy ich, rozmawiajmy z nimi i pozyskujmy informacje. Starajmy się jak najlepiej zrozumieć ich zadania, potrzeby i wyzwania. Ale nie zadawajmy zbędnych pytań dotyczących wprost, czego sobie życzą. Próbujmy odgadnąć z czym mają problem i zaoferujmy im sposób jego rozwiązania. Dotyczy to wszystkich branż w aspekcie handlowym. Ponadto marketerzy powinni być świadomi faktu, iż do wszelkich deklaracji zachwytu nad produktem czy usługą wobec konsumentów należy mieć stosowny dystans. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
12--13
Opis fizyczny
Twórcy
  • TEDxLublin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506261

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.