PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 5 | 16--18
Tytuł artykułu

Celny content marketing

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie ma jednego, uniwersalnego wskaźnika dla działań content marketingowych. Cała strategia i dobór metryk zależą od rodzaju prowadzonej działalności, stopnia rozwoju przedsiębiorstwa, branży i wielu innych czynników. Marketing treści powinien nie tylko nawiązywać komunikację z konsumentem, ale potrafić tę relację utrzymać. Służy temu ułatwianie konsumentom dzielenie się treścią - przyciski społecznościowych sieci to absolutne minimum działań w tym kierunku. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
  • SEMSTORM
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.