Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Expenditures for innovation activities, and for the marketing regarding new and improved products, are low in timber sector enterprises. The non-technological innovations are not very popular in the timber sector. Nevertheless, marketing research should be carried out in order to ground the activity on enterprise's market orientation, operate well in the market, and facilitate taking complicated decisions. A wide spectrum of marketing research allows to select methods best suited for the enterprise, and to reduce risks related to the decision.(original abstract)
Twórcy
- Warsaw Agricultural University, Poland
Bibliografia
- Działalność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w latach 2002 - 2004 (http://www.stat.gov.pl).
- Hague P.: Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
- Nauka i technika w 2004r. (http://www.stat.gov.pl).
- Nauka i technika w 2005r. (http://www.stat.gov.pl).
- Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W.: Marketing. Dom Wydawniczy ABC, 1998.
- Raport - Badania marketingowe - szanse i paradoksy (http://marketing.org.pl).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506615