PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | Innowacje w turystyce : wybrane praktyki działań | 53--62
Tytuł artykułu

Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce na przykładzie AudioTrip

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współcześnie trudno wyobrazić sobie świat bez nowoczesnych technologii, urządzeń mobilnych czy internetu. Każdego dnia zarówno w pracy, jak i w trakcie wypoczynku ludzie korzystają z innowacyjnych rozwiązań. Pragnąc być w nieustannym kontakcie, traktują ewentualne zgubienie smartfonu jak nieszczęście. Mimo że istnieje mnóstwo urządzeń, które mają na celu usprawnienie wielu czynności, to bez wątpienia współczesne pokolenie żyje szybko, nie nadążając z wykonywaniem swych codziennych obowiązków na bieżąco. Warto zastanowić się więc, czy innowacje są tworzone z myślą zaspokajania ludzkich potrzeb, czy raczej potrzeby kreowane są przez twórców nowoczesnych urządzeń i nie mają nic wspólnego z rzeczywistymi koniecznościami6. Tak, czy inaczej nie zmienia to tego, że wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań jest niezbędne, aby odnaleźć się i funkcjonować na współczesnym rynku. Dotyczy to wszystkich sektorów usługowych, w tym turystki, która świadcząc swe usługi musi sprostać potrzebom coraz bardziej wymagających klientów. Dlatego też wykorzystanie aplikacji mobilnych w postaci nowoczesnego, indywidualnego przewodnika może być doskonałym rozwiązaniem dla osób, które lubią często podróżować i zwiedzać. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Aktywności i doświadczenia w 2015. CBOS, Warszawa 2016.
  • https://www.audiotrip.org (dostęp: 15.03.2017).
  • https://www.chip.pl/news/oprogramowanie/programy-narzedziowe/2014/07/audiotrip-polska-aplikacja-tuiystyczna-trafila-na-kickstartera (dostęp: 15.03.2017).
  • https://www.startuppoland.org/startup/audiotrip (dostęp: 16.03.2017).
  • Olearnik J.: Innowacje w turystyce - ich charakter i obszary poszukiwań. Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wrocław 2015.
  • Pawlicz A.: E-turystyka. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.
  • We Are Social. Digital in 2016 Report, London 2016.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171506939

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.