PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 24 | 135--138
Tytuł artykułu

Analiza przydatności wortali do budowy planów marketingowych MMŚP przemysłu meblarskiego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Usefulness Analysis of Information Coming from Furniture Vertical Portals to Make Marketing Plan for Activity of Micro, Small and Medium Enterprises of that Sector
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The paper bring up the subject of usefulness information analysis from furniture vertical portals to make marketing plan for activity of micro, small and medium enterprises of that sector. The traditional information sources, which are useful for the businessmen who writes marketing plan, were mentioned in the following section. Next they are compared with new sources of information created by the verticals portals or the Internet. The comparative analysis took to the conclusions that the furniture vertical portals don't have many subject information that could interested the investors. The results of examination wasn't enough satisfied because there are not enough evaluated.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
135--138
Opis fizyczny
Twórcy
  • Warsaw University Life Sciences - SGGW
Bibliografia
  • Chmielarz W., Dziuba D., Nazaruk - Guz E., Rzeszutko W., Szymanowski W., Zborowski M.: Modele efektywnych zastosowań elektronicznego biznesu w sektorach gospodarki polskiej. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna. Warszawa 2007.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing - Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE.Warszawa 1996.
  • Sztanc M.: Analiza przydatności wortali drzewnych i meblarskich dla działalności małych i średnich przedsiębiorstw przemysłu drzewnego i meblarskiego (praca inżynierska pod kierunkiem W. Szymanowskiego). Warszawa 2007.
  • Szymanowski W.: Planowanie marketingowe w MSP przemysłu drzewnego, konferencja Rogów 2002.
  • Szymanowski W.: Rola planowania strategicznego w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem. Z konferencji naukowej WTD: Techniki zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach przemysłu drzewnego, Warszawa 2000.
  • Westwood J.: Marketing plan - czyli jak zdobyć klienta, UP Press 1988.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171507615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.