PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 6 | 26--28
Tytuł artykułu

Porandkuj z klientem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Doświadczenia klienta z produktem lub usługą w dużej mierze przyrównać można do randki. Czas spędzony na zakupach, zachowanie personelu, rozpakowywanie czy samo korzystanie z produktu lub usługi - wszystko to składa się na doświadczenie konsumenta. Nie można zapomnieć jednak o tym, co dzieje się później. Podświadomie zbieramy informacje o danej marce, a być może słyszeliśmy o niej już wcześniej. W całym procesie zakupów ważne jest, aby niwelować ewentualne wpadki marki, co podobnie jak na randce zawsze może się zdarzyć. Wówczas zmienia się na lepsze i nastawienie klienta. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
  • Innovatika
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171508310

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.