PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 6 | 79--82
Tytuł artykułu

Milenialsi potrafią być lojalni

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy istnieje lepszy dowód na zaangażowanie i lojalność klienta, aniżeli jego skłonność do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem związanym z marką z innymi konsumentami? Chyba jednak nie, może więc zamiast koncentrować siły wyłącznie na motywowaniu klientów do kolejnej transakcji, warto zidentyfikować oraz nagrodzić właśnie ich - prawdziwych ambasadorów marki. W wypadku marek aktywnych internetowo to wręcz doskonała forma lojalnościowego programu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
79--82
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171509555

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.