PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 20 | 144--146
Tytuł artykułu

Dimensions of Customer's Requirements for Project Management

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The paper deals with understanding the customer requirements and total customer satisfaction in companies and organisations as a key to determining the true requirements of a project. It defines the categories of customers and some common characteristics or attributes for project definition(original abstract)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
144--146
Opis fizyczny
Twórcy
  • Slovak University of Technology
Bibliografia
  • STN ISO 10006.
  • Campanis N.A. Project Management in Market Research. PM Network 1999.
  • Ireland L., R.: Quality management for projects and programs. Pennsylvania 19073 USA 1991, ISBN 1- 880410- 11-7.
  • Paulová I.: Preskúmanie manažmentom - angažovanosť manažmentu na zlepšovaní SMQ. In: Ekonomika a manažment podnikov. Zvolen: TU, 2003, s. 313-317, ISBN 80-969031-9-5.
  • Šalgovičová J. Proces marketingového výskumu trhu podľa zásad manažérstva kvality. In: Kvalita, inovácia, prosperita 5, 2001, č. 1 s. 56-64 ISSN 1335-1745.
  • Linczényi A.: Sledovanie účinnosti procesov. In: Jakost pro život. Roč. 5. 2004/1-2, s.59 - 62. ISSN 1213-1958.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171509785

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.