PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 2 (48) | 215--223
Tytuł artykułu

Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami

Warianty tytułu
Discount Cards as a Way of Building Relationships with Student
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problematyka artykułu oscyluje wokół zagadnienia kart rabatowych, które uczelnie wyższe czy miasta wprowadzają jako kolejne narzędzie do budowania relacji z grupą młodych ludzi. Koncepcje tego narzędzia są najczęściej takie same, różni je liczba partnerów oferujących określone usługi, rabaty oraz organizator karty. Celem artykułu jest analiza wybranych przykładów realizacji kart rabatowych adresowanych do różnych grup młodych ludzi oraz stwierdzenie, czy stanowią one narzędzie budowania relacji. W artykule przedstawiono wyniki pilotażowych badań własnych przeprowadzonych wśród grup studenckich Wydziału, przed wdrożeniem karty rabatowej Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. (abstrakt oryginalny)
EN
The problem of the paper oscillates around the issue of discount cards, which universities introduce as another tool for building relationships with a group of young people. Concepts of this tool are most often the same, different number of partners offering specific services, discounts and organizer card. The aim of the paper is to analyze selected examples of rebate cards for different groups of young people and to determine whether they are a tool for building relationships. The paper presents the results of own research (pilotage) carried out among all student groups of the Faculty, before the implementation of the discount card of the Faculty of Management and Economics of Services of the University of Szczecin. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
215--223
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Bibliografia
  • Burska-Wojtuńska, A. (2011). Popularność kart programów lojalnościowych w Polsce. Kraków: Pallad Media S.C.
  • Dejnaka, A. (2007). Budowanie lojalności klientów. Gliwice: Wydawnictwo Onepress.
  • Kotler, Ph. (1994). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka.
  • Łapeta, A. (2008). Praktyczny kurs budowania lojalności klientów. Tom 3. Ostrołęka: Wydawnictwo Informedia.
  • Rudawska, E. (2009). Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171510257

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.