PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 22 | 114--117
Tytuł artykułu

Signification of Communication in Quality Management System

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Znaczenie komunikacji w systemie zarządzania jakością
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The aim of majority companies is to be satisfied the customer needs, to be competitive to keep the market position by quality production, resp. providing of quality services through continious improving all activities. To achieve of these aims is needed a big portion of communication to the customer (external), which isd important mainly from the standpoint of business intentions but mainly to company personel (internal), because without that no company is abale to behave properly. Proper communication behave has the influence to quality work, increase of productivity, increasing of performance with possibility different methods evaluation.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
114--117
Opis fizyczny
Twórcy
  • Slovak University of Technology, Slovak Republic
Bibliografia
  • Petríková H. Interná komunikácia a jej úloha v manažérstve kvality. In Kvalita, 2003, č. 2, s. 42 - 44
  • STN EN ISO 9001:2001. Systémy manažérstva kvality. Požiadavky.
  • Linczényi A. a kol.: Projekt dištančného vzdelávania v oblasti manažérstva kvality. Projekt KEGA 3/0216/02. Bratislava : STU, 2004. 392 s. ISBN 80-227-2130-1
  • Šalgovičová J.: Marketing v manažérstve kvality. 1. Vyd. Bratislava: STU v Bratislave, 2005. 202.s , ISBN 80-227- 22288-X
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171511789

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.